De regionale campagne krijgt een vervolg. Deze week zijn we gestart met de vertrouwde 'Hou Vol' ads, posts en banners. Hiermee roepen we ook dit keer op de basisregels in acht te nemen. Dit gebeurt niet alleen in tekst, maar ook door middel van icoontjes. Daarnaast is de campagne dit keer meer gepersonaliseerd.

Zo maken we gebruik van persoonlijke verhalen en beelden, zoals van Maria, oma met 8 kleinkinderen, of Melissa, lerares op een basisschool. Zij vertellen waarom en op welke manier zij het vol houden. Op deze manier proberen we verschillende doelgroepen aan te spreken. We steken bovendien in op het geven van tips waarmee je ondanks alle restricties bijvoorbeeld toch nog je verjaardag kunt vieren.  

Daarnaast maken we dit keer gebruik van een aparte webpagina waarnaar we kunnen verwijzen: www.houvol.com. Op deze webpagina staan tips en weetjes over corona en komen alle verhalen nog een keer terug. Op deze webpagina komt ook de toolkit voor gemeenten te staan.

We zijn inmiddels gestart met de oude banners en ads in een nieuw jasje en een drietal posts waarmee we Facebook en Instagramgebruikers willen oproepen om ook hun tips te delen. Gaandeweg de campagne gaan we het aantal persoonlijke verhalen verder uitbreiden en wordt ook de webpagina verder aangekleed.

telefoon groot